Bamseförkylning på G

2009-04-02 | 09:27:26

Helgen har tagit ut sin rätt och jag har åkt på en bamseförkylning. Det börjar alltid med lite oskyldigt halsont som man hoppas ska försvinna snällt, men i 90% av fallen leder det vidare till kli i näsan, snor och andra otrevligheter och sedan kommer såklart hostan som inte vill försvinna på iaf en månad eller sådär. Inatt har jag knappt kunnat sova, mest drömt otrevligheter och nu känner jag mig allmänt utmattad. För att lägga på lite extra jobbighet ska vi ha VIP-dag på jobb idag, vilket innebär massor av folk som vill ha rabatter med kuponger och sms. Jag jobbar hela dagen. Spännande.

Fast när jag drog upp persiennerna kände jag direkt att det här nog blir en bra dag i alla fall. Solen skiner och himlen är alldeles blå. Snälla våren, kom kom kom!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0