New York - here we come!

2009-08-25 | 23:48:05



Nu har vi bokat biljetter! New York, here we come! Vi ska shoppa, dricka vin, gå på konsert med Joshua Radin, se New Moon på premiären, promenera i Central Park, göra en egenkomponerad SATC-rundtur och umgås med Sofias systeryster. Det är iaf vad som står på vår lista. Vi kanske bara hinner hälften, vad vet jag. Men kul blir det.

Åhléns är super, de skickar klänningen på lagning och sätter i en ny dragkedja. Så mitt fynd är fortfarande ett fynd och jag är glad.

Bild.

Kommentarer
Postat av: Anette

Kul, kul, kul :)



Och haha, tack för tipset! Det får nog bli något i den stilen :)

2009-08-26 @ 16:24:20
Postat av: JENNY HSU ♥

Åh fyfasen va roligt! jag är avundsjuk :D

2009-08-29 @ 21:12:33
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0