Do you look good naked?

2009-08-16 | 17:23:43



Här sitter jag och zappar från ett trist program till ett annat och fastnade på "How to look good naked". Vilket faktiskt är rätt kul. Och vettigt. Och killen som är programledare är ju så sjukt roligt gullig att man skulle vilja ta en shoppingrunda med honom anyday.

Ikväll är det Anna Ternheim och Bob Hund som gäller. Och eftersom det inte blev något kloande av igår får jag väl tvinga stackars Marcus och Sofia att hålla mig sällskap där idag istället. Haha. Det är inte lätt när man inte kan åka karuseller, då får man skaffa sig andra tivolinöjen.

Bild härifrån.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Tänkte att du också var nere igår. Som sig bör.

Jag såg Anna, drack choklad i gott sällskap och sen åkte jag hem.

Hoppas att Bob Hund var bra! =)



Jag har också sett nåt avsnitt av How to look good naked och precis som du så tycker jag att det verkar vettigt. Det är fint på nåt sätt. Behövligt i denna värld. Och Carson är ju alltid underbar!

2009-08-17 @ 06:56:22
URL: http://tiggersword.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0