En liten kolonilott i Lund

2009-08-07 | 11:45:12











Igår jobbade jag till två och sedan åkte jag direkt till Lund för att träffa mina favoritbrudar. Jag och Zara startade med att käka Italienskt på ett litet café (annars fanns risken att jag skulle käka upp nästan vad som helst som kom i min väg..) och sedan anslöt sig både Alicja och Yasemin. Efter sallader och ciabatta och en hel del snack om sommaren och allt som hunnit hända, fortsatte vi vidare till Yasses kolonilott där vi spanade på lök och potatis och provsmakade tomater och krusbär. Gottgott.

Kommentarer
Postat av: Anette

Nej, det är bara så ofattbart. Och man blir så rädd när man läser det där, man vet ju aldrig vem som har sånna tankar. Nu kommer jag säkert gå och vara paranoid med Cornelis..



Söt bild på nyckelpigorna förresten, det var inte några på en och samma gren du!

2009-08-07 @ 13:31:07
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0