Å choklaaad!

2009-12-11 | 00:15:24

En av sakerna jag saknat mest medan jag var i USA var min säng. Min mjuka, gosiga säng med mitt alldeles egna fluffiga duntäcke och mina egna två kuddar. Och min Marcus att sova brevid. Mmyyyyys! Så när vi då ska sova första kvällen efter att jag kommit hem blev jag inte alls förvånad över att tro mig känna doften av chokladmuffins. Helt normal doft-hallucination tänkte jag, muffins är ju goda och inget som jag har något emot att förknippa med min gosiga sovplats. Döm då om min förvåning när jag två minuter senare snusar lite i Marcus hår och känner att det verkligen doftar choklad. CHOKLAD!

När jag påpekar detta säger han lite skyggt "jomenalltså det kan ju bero på att jag använder det där Axe-choklad schampot faktiskt..." Men hallå! Sedan hur länge då? Och hur kommer man på något sånt? Jag tycker att det är på sin plats att iaf förvarna flickvännen om sådana här saker!





Man kan ju faktiskt få akut chokladabstinens sådär lagom när det är sovdags. Eller få en chokladpsykos och helt enkelt bita av honom örat? Hur hade det sett ut liksom..?


Kommentarer
Postat av: Hanna

ÅH! Min pojkvän hade Axe-choklad-deon ett tag ^^ Det var enda gången som jag frivilligt luktat i någons armhåla :D

2009-12-13 @ 20:04:19
URL: http://cactussa.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0