Bakfull?

2009-12-22 | 23:14:03




När jag kom hem från jobb insåg jag ganska snabbt att det inte skulle bli någon middag för mig på ett bra tag. Disken hade nämligen tagit över vårt kök så till den milda grad att det inte längre fanns något kvar att äta med. Eller plats att laga den på. Diska blev det alltså.

Nu är jag dock mätt efter att ha krängt i mig köttbullar, prinskorvar, senapssill, lax med philadelphia och pesto och en eller annan clementin. Gott. Sedan tittade jag på "Surviving Christmas" som faktiskt var rätt så rolig. Fast jag gillar inte Ben Affleck. Nu ska vi se "The Hangover" som jag snarare tror kommer luta åt hysteriskt rolig. Or so I´ve heard.

Bildkälla.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0