Huvudvärk o andra otrevligheter

2009-12-22 | 13:11:15

Inatt vaknade jag halv fyra av att jag svingade mitt huvud, med all den kraft min kropp lyckades uppbåda, rakt upp i vårt fönsterbräde av sten. Där försvann de hjärncellerna. Jag har alltså en perfekt ursäkt för att vara lite korkad idag på jobb. Jag ylade en liten stund och sedan somnade jag om igen. Resten av natten drömde jag bara skumma drömmar om vänner som hade konstiga saker för sig, Marcus som mest var konstig och jag själv som (konstigt nog?) också var konstigare än vanligt.

Så, dags att bege sig in mot stan. Jag ska kanske handla en sista julklapp och sedan jobba. Julhandeln är verkligen fantastisk och folk är på sitt allra soligaste humör. Inte. Love it.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0