Times Square

2009-12-03 | 10:48:32





Jag har ungefär 900 bilder från New York/New Jersey. Svårt att välja. Men någonstans måste man ju börja, så jag startar med att lägga upp bilder från en av mina nyaste favoritplatser: Times Square. Den här gången hann vi inte med någon musikal, men vi har redan börjat planera för nästa runda och då ska vi definitivt prioritera det lite bättre. Jag hade väldigt gärna velat se "Lion king" för den har jag inte kunnat glömma bort sedan jag för flera år sedan såg en bit av den på tv.

Times Square var nog den del av NY som mest motsvarade min bild av staden innan jag åkte dit. Stort och maffigt och massor av lysande, blinkande neonskyltar. I like it. Sedan kan det ju också bero på att jag tycker om det mesta som är färgglatt..


Kommentarer
Postat av: johan.

Härliga bilder! Jag är skogssugen på att åka dit, men det är så mycket man vill & ibland är det svårt att prioritera. Det blir iaf. Löndon om 2 veckor!

Tack för kortet, det var väldans fint!

2009-12-03 @ 15:51:47
URL: http://johan.wallenheim.se
Postat av: Mattias Göteborgaren

Ååå mee like en av favourit platserna i världen helt klart :D

2009-12-03 @ 17:12:20
URL: http://www.agedim915.blogspot.com/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0