Datormeck

2009-02-11 | 21:09:05

Nej, jag har inte lagt ner eller glömt bort bloggen. Men mitt i flyttkaos och försäljning/köp av möbler har min dator självklart fått en hjärnblödning och lagt av helt. Toppen. Först la Marcus dator av, för flera månader sedan, sedan min externa hårddisk, med alla mina bilder på, och nu det här. Hårddisken har vi lämnat in och precis fått veta att för att kopiera över informationen från den till en annan hårddisk vill de ha 700 svenska kronor. Plus 395 för att de listat ut vad som var fel från början. Och då har de ändå inte lagat den. Trevligt trevligt. Fast det gjorde iaf att vi fick tummen loss och fixade till Marcus dator alldeles själva. Det kostade noll svenska kronor och jag tror vi kör på den linjen framöver. Jag har skruvmejslar. Många olika. Det ska nog gå.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0