Senaste nytt från Ihreviken

2009-07-01 | 02:16:15

Här bor vi just nu, i underbara Ihreviken, halvvägs mellan Visby och Fårö. Idag har Johan fyllt år och vi har firat med sol, lite bad och mycket dricka under dagen. Ikväll har vi ätit på restaurangen där Alex jobbar och fått smaka lite av det mesta på menyn. Alex har sett till att vi har fått personlig service och kocken själv har kommit ut mellan varje rätt och berättat vad det är och hur vi bäst avnjuter det. Underbart. Jag funderar seriöst på att ringa min chef (som själv är från Gotland) och säga till henne att jag blivit fastkedjad och tyvärr inte kan lämna ön och därför måste bosätta mig här. Skulle kanske kunna fungera..?

Efter maten har det blivit ett par shots, en massa skitsnack och nu senast lite dans. Det verkar dock som att jag är den siste kvar, så det kanske är dags att fundera på refrängen...

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0