En rockbäbis

2009-07-23 | 23:13:25

Vi har utökat vår lilla familj.
(Egentligen var det nog mest jag, fick till och med en liten föreläsning om att "du får minsann ta hand om den själv och JAG ska minsann inte städa efter den" som värsta mamma-pappa-barn. Men nu är Mankunsen såklart lika frälst som jag).

Han är liten, farligt söt och snabb som blixten. Han är dessutom ganska busig och verkar tycka om det mesta i grönsaksväg. Utöver det är han svart som natten och därmed såklart mycket rock´n roll. Därför kan jag inte bestämma mig för om han ska heta Frank eller Ziggy eller Kurt eller..... Än. Jag får väl lära känna honom lite bättre först helt enkelt.







Som sagt. Han är snabb. Därmed svårfotograferad. I mörker. Med blixt. Ingen bra kombo. Men kolla så knäpp han är som somnar på min axel med huvudet rakt ner..

Kommentarer
Postat av: Anette

Ojdå! Kanske inte så praktiskt om Nelis kan hoppa igenom soffan, men snygg var den ju i varje fall!

2009-07-24 @ 00:28:28
URL: http://nettangrillspettan.blogg.se/
Postat av: a

ja d är kul man kan sätta vad som helst !:D

2009-07-24 @ 09:05:49
URL: http://angelicajarleros.blogg.se/
Postat av: fiiiiafiafia

så söööt. jag vill busa med rockbäbisen. :)

2009-07-24 @ 13:45:50

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0