Thåström + Anna = underbart!

2009-07-10 | 00:35:43

Inatt har jag sovit ungefär fem och en halv timme och sedan har jag jobbat från nio till sex. Varför? För att igår var jag i Helsingborg och såg Anna Ternheim och Thåström live på Sofiero ihop med mamie och Lasse. Jag missade början för att jag var tvungen att stanna på jobb för att stänga och låsa, men efter det sprang jag till tåget och när jag väl kom fram till Sofiero spelade Anna för fullt och mamma och Lasse hade redan lyckats smyga sig långt fram mot scenen. När väl Thåström gick på hade vi trängt oss så långt fram att de enda som stod framför var ett gäng småkillar som riskerade att bli mos om Lasse rockade för hårt.. Här kommer ett smakprov från kvällen. Underbart!














Ps: De kommer tydligen till Malmöfestivalen också! Jippi!


Kommentarer
Postat av: CC

Mmm..det var en vacker afton det!

Fin fina bilder du fått till också. Jag får väl smycka min blogg snart också..

Ha en go helg nu!!

2009-07-10 @ 15:01:03
URL: http://tiggersword.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0