Tungt

2009-07-07 | 13:16:25

Semestern är slut. Igår var första dagen tillbaks på jobb. Gissa om det kändes tungt.. Sabina har även lyckats få mig att byta bort min lediga fredag, så man skulle kunna säga att den här veckan kommer bli typ den tyngsta i mitt liv. Iaf känns det så just nu. Jag tror jag måste gå in på cdon och köpa mig en bok eller skiva, eller varför inte både och. Dessa har jag redan spanat in:




Fast jag ska ju faktiskt gå och se Thåström och Anna Ternheim imorgon, så man ska väl inte gnälla för mycket. I Helsingborg med mamie dessutom. Mys!

Kommentarer
Postat av: Alicja

Köp båda. Iaf boken för den är sketabra.

2009-07-07 @ 16:30:57
URL: http://alicja.blogg.se/
Postat av: CC

Då ses vi i afton dådå! =) Lovar att hojta om jag ser dig i alla fall. Kramo

2009-07-08 @ 15:52:10

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0