Helgen i bilder

2009-06-01 | 23:19:12

När jag tog upp min mobil för att kolla om jag hade tagit några roliga bilder att visa upp från de senaste dagarna fann jag en mycket blandad kompott. Enjoy people.



Invasion? Jag tycker inte alls om fåglar när de är för många på samma ställe.. Hitchcock varning. Brrr.




Jag och söt-Sofia ramlade över en äcklig fisk mitt på vägen på kyrkogården när vi var på väg hem till mig i lördags. Hur hamnade han där?



Lördag på väg från Fagans till Slagthuset. Word.



På bussen på väg hem från morsdagfirande hos Marcus mamma i söndags. Jag funderar fortfarande på om detta var någon ny typ av reklam jag inte förstår mig på, om de var upphittade och sökte ägare eller om det helt enkelt bara var ett skämt.

Kommentarer
Postat av: Cicci

Sånna där brallor har vi också på våra bussar här i stan..

Vet inte vad dom är till men jag har heller inte åkt buss på ett tag eller försökt få reda på det.. Det är väl nån reklam!

2009-06-04 @ 23:33:46

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0