Semester!

2009-06-15 | 13:17:25

Jag har SEMESTER! Och just nu befinner jag mig i ett tillstånd där jag önskar att den aldrig tar slut och funderar på bästa möjliga sätt att förlänga den så mycket som möjligt. Eftersom vi har proppat de här tre veckorna fulla med planerade roligheter kommer jag knappt ha tid att vara hemma och ta det lugnt, men å andra sidan kan man ju faktiskt slappa i soffan resten av sommaren efter att man slutat jobba. På onsdag drar vi till Grekland för att båtluffa med Marcus familj i tio dagar. Sedan hinner vi vara hemma ett par dagar innan det är dags att sticka till Gotland för att hälsa på Alex. Full rulle - just the way I like it!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0