Äkta eller inte äkta, det är frågan..

2009-03-09 | 17:11:27



Jag är mycket sugen på ett par rosa Wayfarer´s till sommaren. De skulle passa bra till mina redan planerade vår-outfits. Vad jag inte riktigt är lika sugen på är att betala över 1500 kronor för ett par. När det gäller solbrillor ändrar jag smak ungefär lika ofta som vädret vänder. Förra året ville jag ha gula. Jag har därför hellre tre par att välja mellan än ett par som jag måste använda till allt. Tre par blir mycket pengar. Och jag är helt enkelt för snål för att köpa dyra original. Jag tänker på hur mycket annat kul jag kunde få för pengarna. Dilemma dilemma.

Kommentarer
Postat av: Hanna

http://www.tradera.com/search/result.aspx

Där finns några billiga ena ^^ kram

2009-03-09 @ 19:10:21
URL: http://cactussa.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har ett par svarta wayfarers som jag köpte på Tradera förra sommaren för 600:- så det behöver ju inte nödvändigtvis bli jättedyrt. Man får vara noga med att beskrivningen verkar seriös och kolla noga så att det verkar äkta bara. Jag hade tur att tjejen som sålde hade kvitto & allt kvar från Synsam så där fanns det ingen tvekan.



Annars har Åhléns City i Malmö fått in Ray Ban nu också, ifall du är klubbmedlem får man ofta kuponger på 20% och då blir det ju inte heller sådär superdyrt.

2009-03-20 @ 12:40:02
URL: http://fallaway.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jag har ett par svarta wayfarers som jag köpte på Tradera förra sommaren för 600:- så det behöver ju inte nödvändigtvis bli jättedyrt. Man får vara noga med att beskrivningen verkar seriös och kolla noga så att det verkar äkta bara. Jag hade tur att tjejen som sålde hade kvitto & allt kvar från Synsam så där fanns det ingen tvekan.



Annars har Åhléns City i Malmö fått in Ray Ban nu också, ifall du är klubbmedlem får man ofta kuponger på 20% och då blir det ju inte heller sådär superdyrt.

2009-03-23 @ 22:27:21
URL: http://fallaway.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0