Organisera mera

2009-03-27 | 13:06:58

Idag är jag inne på femte dagens jobb i rad och sedan har jag bara två kvar innan det är dags för en hel dags ledighet. Fast just nu använder jag dem mest till att städa och fixa sånt jag inte hunnit med de där andra dagarna i vilket fall som helst. Och så sover jag. Länge. Det är liksom poängen med att vara ledig - att sova så länge man vill.

Nu börjar vi få lite mer ordning på lägenheten. Igår var vi på IKEA och köpte förvaring till vinden så att vi kan hänga upp alla jackor och andra prylar som vi inte använder för tillfället. Det jobbiga med att bo på översta våningen är att utan hiss blir det många trappor att gå uppför. Det positiva är att det är nära till vinden så att man kan förvara precis vad som helst som inte får plats i lägenheten där och ändå ha det nära till hands. Topps!

Nä, nu är det nog dags att avsluta det här inlägget innan det blir mer träigt än det redan är. Jag hoppar in i duschen istället.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0