Idag har jag varit ledig och gjort en massa kul.

2009-03-16 | 23:36:36

Idag har jag haft en sjukt trevlig ledig dag. Imorse vaknade vi i tid (nio ÄR i tid, man ska inte överdriva), satte oss i soffan och myste med en dokumentär om tv-serien "Friends" innan vi stack ut och sprang en runda nere på Ribban. Efter det handlade vi lite och gick hem och lagade lunch. Sedan skulle Marcus plugga så jag flydde fältet.

Åkte in till agenturen och snackade lite, hämtade nya bilder och ändrade lite i min bok. Ska på casting i Helsingborg imorgon och har inte direkt satt boken i ordning ordentligt sedan jag klippte mig, så det var på tiden. Snackade lite om sommaren också. Jag är sugen på att åka någonstans och jobba när jag har semester, så på onsdag ska jag träffa en agentur från London. På torsdag ska jag på casting för C-book, hårboken jag gjorde i höstas och precis fick bilderna ifrån. Mycket på en gång.

Sedan tog jag en liten runda på stan innan jag skulle träffa Alicja för fika hemma hos henne. Jag fyndade en supersöt liten ring på Glitter för 30 kronor. Sedan lyckades jag hitta två råsnygga skinnkjolar på Myrorna som jag var tvungen att hänga undan, så nu jäklar lämnar jag tillbaka klänningen. Dessutom köpte jag en helt oanvänd ljusbrun skinnväska modell mittemellanstorlek, som kommer bli super i sommar, och en blommig liten kjol med fickor för endast 95 kronor tillsammans. My oh my.

Fikan med Alicja var mycket trevlig. Vi frossade i nya citron-Singoalla och te medan vi gjorde upp ett projekt för våren och snackade om allt och inget. Hon berättade detaljerat om operationen hon ska utföra på en liten dams tandkött. Mycket intressant och mycket läskigt. Sedan fick jag lämna henne och möta upp Sofia som jag bestämt en liten kvällsträff med.

Nu sitter vi här hemma med te och Marcus har gjort tillräckligt med kycklingsallad för att mätta en hel armé. Den blir lunch till mig imorgon. Gott.

Fina ringen Finaste väskan Finfina kjolen. Och den har FICKOR! Viktigast av allt.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0