Nä, jag ligger inte i koma. Mitt internet gör. Skyll inte på mig.

2009-03-25 | 11:44:02

Jag har ätit smörgåstårta två av tre dagar, käkat pannkakor med glass och sylt och chokladsås två dagar i rad och allmänt varit onyttig. Fy på mig. Internet fungerar fortfarande inte hemma och jag blev tvungen att ta en liten tur till bibblan för att ens kunna beställa Marcus födelsedagspresenter. Trist läge. Presenterna till Vilmer och Vendela verkade iaf varit lyckade och det känns bra. Marcus var framförallt mycket nöjd med att ha hittat en haklapp till Vilmer som det står "My dad is stronger than your dad" på. Haha. Vendela tyckte absolut inte att vi skulle åka hem i slutet av kvällen, trots att vi tittat på hennes rum, läst böcker, lekt med alla tänkbara leksaker och även fått en noggrann hälsokontroll utförd av fröken fräken med doktorsväskan i högsta hugg.

Idag har jag fått lön och saker behöver betalas. Dessutom ska jag köpa mig en ny muminmugg, för oavsett vad Petter och Marcus än säger har jag faktiskt varit jätteduktig hela månaden och endast shoppat för runt en femhundring, haft matlådor med mig till jobb och dessutom lagat billigare (och nyttigare) mat hemma. Det tycker jag att man kan få belöna. Sådeså. 

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0