Städmani on the kvällskvist

2009-03-13 | 00:17:15

Okej, så jag fick ett ryck och fick för mig att jag skulle städa toaletten. Vid elvatiden kanske. Det är lite så det funkar med mig och städning, det måste hända när jag känner för det, oavsett vad det är för tid på dygnet, det är oftast då det blir bäst. Och när jag var klar, mäkta nöjd naturligtvis, kom jag på att jag ju inte tagit några bilder på badrummet och lagt upp. Det finns säkert några som bryr sig och andra som inte gör det. Nu tänker jag göra de nyfikna nöjda och samtidigt få det att se ut som att vi alltid är fruktansvärt renliga och att vår toalett alltid skiner så att man kan spegla sig i den. Två flugor i en smäll. Enjoy.

Svårt att få en bild på hela, men såhär ser det ut.   Hejkatten på badkarskanten

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0