Är jag ett barn eller en cykel?

2009-05-14 | 01:55:51





Idag hade jag och Sofia rast samtidigt och tog en liten runda på H&M. På vägen dit fick vi syn på ett par ankor som var på väg upp i fontänen på Gustav Adolfs torg och papparazzi som jag är fick jag snabbt upp mobilen och tog lite kort. Det slutade med att vi stod där med två japaner (såklart..) och två go´a grabbar från Malmö som också kände att de behövde föreviga doppet.

Det var trevligt fram tills en av de go´a gubbarna sa "Jaha tjejer, ska ni inte skriva en uppsats om det här i skolan?" varpå jag trevligt men bestämt informerade mannen om att jag inte gått i skolan på många år, men tack för idén. För ett par månader sedan fick jag åka som barn/cykel på bussen (ser jag mest ut som ett barn eller en cykel..?). Jag vet inte om jag borde ta detta som en förolämpning eller.. tja, vad borde jag ta det som?

Kommentarer
Postat av: Lina

Ta det som en komplimang? XD H*n tyckte du såg väldigt ung ut och sen sparar du pengar på den svindyra bussen. Men åh så söta ankorna var :D

2009-05-14 @ 09:05:03
URL: http://www.aiko-takara.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0