Så var det klippt igen..

2009-05-28 | 22:46:40

Jag vet att jag har lovat både Marcus och Gunde att jag skulle spara mitt hår. Låta det växa och bli långt och "tjejigt" igen. Men jag ljög. Eller nja, kanske inte riktigt, för jag trodde nog på det själv just när jag sa det. Fram tills jag fick erbjudandet att bli klippt, färgad och stylad av Johan och sedan plåtad för C-book igen. Då var det kört. Så idag fick jag gå upp okristligt tidigt för att klippas lite innan jobb. Halv åtta skulle jag vara på "salongen". Hujedamej!

Men oj så nöjd jag är! Till och med mer nöjd än sist. Det här känns mer "Sandra" på något vis.
 




Det är svårt att fotografera sig själv så att det ser vettigt ut, men såhär ser det iaf ut.

Kommentarer
Postat av: CC

Sjukt snyggt ju! Tycker nog också att det är "mer" Sandra. Fast å andra sidan..allt klär en skönhet! ;)

Härligt också med lite kortare hår såhär när sommaren gör sig påmind..

2009-05-31 @ 23:40:29

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0