Till bloggen. Förlåt.

2009-05-04 | 11:57:20

Förlåt. Jag har försummat dig. Jag har inte glömt bort dig, men jag vet att det kanske känns så. Jag ska skärpa mig jag lovar.

(Till mitt försvar har jag haft galet mycket kuligheter för mig samtidigt som jag försökt hinna med att jobba. Alex har kommit hem från staterna och solen har visat sig från sin allra soligaste sida. Vi har hunnit med tre hockeykvällar och två fotbollskvällar, minst tre partykvällar, en golfdag, grillkvällar och middag ute i Höllviken. Jag har gjort en test och en intervju då jag för första gången träffade Hanna. Vilket för övrigt var på tiden, hur har vi kunnat bo så länge i samma stad utan att ses? Jag har hunnit luncha och fika och gå ett par små rundor på stan. Ofta har jag lämnat lägenheten vid halv tio på förmiddagen och kommit hem efter tolv på natten. Jag har med andra ord kunnat skatta mig lycklig om jag hunnit kolla mailen en gång om dagen.)

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0