En riktigt skön hemmakväll

2009-11-04 | 19:55:47

Jag har börjat handla julklappar. Idag hittade jag en perfekt liten klapp som jag tror både lilla Tora och Vendela kommer att ääälska. Små sessor som de är och allt. Man skulle kunna säga att jag för första gången NÅGONSIN börjat med något i tid. Jag känner mig ganska duktig faktiskt.

Igår ringde mamie när jag hade rast och tipsade mig om att köpa veckans "Sofis Mode", för däri skulle det finnas en finfin New York-guide. Samma kväll fick jag sedan reda på att Sofias pappa också skickat en riktigt ordentlig guide till henne som han hittat i Aftonbladet. Vi har så snälla föräldrar! (Kan också vara så att de oroar sig på något sätt.. Hmm.. Nä, så är det nog inte.) Med andra ord känner jag mig ganska förberedd inför New York-resan också. Duktigt!

Nu ska jag käka lite kvällsmat. Ett par små mackor med makrill i tomatsås och kanske ett litet ägg med kaviar. Mums! Ikväll är det nämligen tv-kvällen numero uno: först "Grey´s anatomy" och sedan "True blood". Innan dess ska jag nog kika lite på den arga snickaren också. Han är rätt rolig.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0