Behöver jag förklara mig?

2009-10-23 | 17:46:18

Efter de senaste inläggen skulle man kanske kunna tro att jag har för avsikt att driva en film/tv-blogg. Det är inte min tanke. Men det blir lätt lite så när vädret börjar bli så kallt att man förfryser näsan bara man sticker ut den utanför dörren (de dagar det inte öser ner regn kanske jag borde tillägga..). Tyvärr. Just nu skulle jag nog vilja påstå att mitt dygn nio gånger av tio ser ut ungefär såhär: 

Jobba.
Laga mat och äta den.
Titta på tv/nörda vid datorn (jag gillar kombinationen).
Sova.
 
Sen börjar det om igen.




Idag har jag och Sofia köpt större delen av vår Halloween-outfit. Rosa peruker, tiaror, nätstrumpor med rosa rosetter och färgade linser. Kan bara bli hur bra som helst.
Jag älskar Halloween!


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0