Foxy Roxy

2009-10-01 | 23:49:34



Idag stod jag i godan ro på barnavdelningen, närmare bestämt ändrade jag runt bland babykläderna och trallade med i den här låten när någonting fick mig att hajja till. Texten. Min första tanke var "Har ledningen för företaget verkligen valt att vi ska spela den här i butikerna"? Jag var tvungen att fnissa lite och springa ut på lagret och säga till Karin att lyssna lite ordentligt. Varför? Tja, här kommer texten:



Roxy is the one who gave it to me.

I feel a burning sensation
in the region below.
It´s a strange situation,
when I let it all go.
They told me Time is the healer,
though it´s painfull and slow.
But like a true whealer dealer,
I got to put on another show.

Roxy is the one who gave it to me.
Thats the way it goes when you wanna be free.

Now you can call me a liar,
you´re better of alone in bed.
And if you wanna go higher,
just use your hands instead.

Roxy is the one who gave it to me.
Thats the way it goes when you wanna be free.



Tja, vad tror ni att den handlar om?

Sedan tycker jag ju att det är sjukt roligt att videon inte alls har med ämnet att göra. Och att han ser så liten ut brevid den stora, svarta snubben. Urkul!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Jag kommer ihåg ett liknande ögonblick på Åhléns eftersom ledningen väljer våra låtar också, jag minns inte vilken låt det var. Dunka mig gul & blå eller Fuck you med Lily Allen men jag började tokfnissa i alla fall.

2009-10-05 @ 20:47:52
URL: http://fallaway.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0