Inför morgondagen

2009-10-31 | 01:04:49

I måndags suckade Sofia och sa "Jaha, då var helgen över igen. Jag HATAR måndagar." Min enda kommentar var att överlever vi dagen så är det snart torsdag. Idag är det fredag och det känns som vi hade det här samtalet igår.

Halloweenfesten imorgon blir bättre än jag någonsin kunnat tänka mig, det vet jag redan nu. Varför? Jo, för att (närapå) alla mina favoritbrudar kommer vara med och det var så länge sedan vi träffades alla på en gång att jag inte kommer ihåg när det var. Dessutom har jag och Sofia planerat och fixat och haft oss hela kvällen, så det vore väl för jäkla trist om folk inte får en trevlig kväll.

Nu ska jag sova. Tata!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0