Myseftermiddag med tv-spel

2009-09-23 | 17:30:30

Idag har Marcus varit och hämtat vårt nya Playstation 3 och när jag kom hem satt han framför tv´n och spelade bilspel. Där sitter han fortfarande. Nu har jag tvingat honom att ladda ner "Super Rub-a-dub" till mig så att vi kan spela tillsammans. Det går ut på att man har ett bräde med vatten och ankor och så ska man fånga in ankorna som man sedan ska transportera till ett hål och undvika alla faror på vägen. Galet kul.

Igår köpte jag nya mjukiskläder som jag sitter och myser i. De är gråa och rosa med en leopard på och supermjuka. På fredag när jag får lön ska jag köpa nya träningskläder också och slänga allt gammalt och slitet. Så himla skönt! Just träningskläder behöver jag verkligen uppdatera garderoben med, framförallt så att man kanske känner att det blir lite roligare att träna. Och så är det ju aldrig fel att få känna sig lite fin även när man är svettig och äcklig efter en löprunda.


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

åh, jag såg på bilden till Super rub a dub att det var massa hajar där med! gud va läskigt

2009-09-23 @ 19:35:35
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0