Helgen med prestige

2009-09-29 | 12:51:04

Jag har varit lite dålig på att uppdatera i helgen. Det kan bero på att jag haft lite ångest för att min shoppingrunda i lördags blev aningen dyrare än tänkt. Jag som bara skulle köpa träningskläder.. Det kan också bero på att Sofia fyllde år och jag hade fullt upp med att komma på vad jag skulle ge henne i present och vad jag skulle ha på mig på hennes födelsedagsmiddag. Kan också vara all hockey´s fel. Hockey på fredagen och hockey på söndagen, mycket hockey blir det nu när säsongen dragit igång. Jag skyller på allt nämnt ovan.

I söndags såg vi "The prestige" med Hugh Jackman, Christian Bale, Scarlett Johansson, David Bowie och Michael Caine, bland andra. Den var så bra att jag drömde om den hela natten och sedan inte kunde sluta tänka på den på hela dagen på jobb igår. Jag tror det är så man vet att man gillar en film. Tydligen har den skapat en hel del debatt på internet också. Detta tex är bara ett av forumen där de diskuterar hur man egentligen ska tolka slutet. Så för er som inte sett filmen; undvik länken.



Jag tror att jag blir tvungen att läsa boken..

Bild.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0