Lillebror, bapapaaa..

2009-09-30 | 00:51:53

Ikväll har jag pratat med min bror. Det händer inte sådär jätteofta för han har bott i Amsterdam de senaste två åren och det är dyrt att ringa både till och från utlandet. Men i söndags flyttade han och flickvännen till Gran Canaria så nu ringde han för att berätta att resan gått bra. De hade lyckats få tag i någon som kunde ta hand om deras orm typ dagen innan de åkte. Katten fick de med sig, han fick åka i en specialbur på flyget och är numera också bosatt i Spanien. Jag är lite avundsjuk, jag skulle inte ha något emot att bo i Spanien ett tag. Iaf över vintern, den är ju inte direkt jätterolig här hemma. Jag får väl passa på och åka och hälsa på helt enkelt. Men det får bli efter NY, "the big apple" är prio ett!

Sedan trillade jag in på den här videon på youtube och kom att tänka på min bror igen. Vi älskade "Luftens hjältar" och tittade alltid på det när vi var små. Rent allmänt tittade vi på grymt mycket tecknad film. Det borde man kanske börja med igen.



Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

va betyder bapapaaa..?



Haha.. erhm. Han har bott där i två år och du har inte ens hunnit vara där o hälsa på innan han hann flytta därifrån? ;D

2009-09-30 @ 08:59:50
URL: http://yannii.blogg.se/
Postat av: Ambivalenta

Ja, alltså, som Håkan Hellströms text: Lillebroooor, bapapaaa, bli aldrig som jaaaag när du blir stooooor :P

Och nej, jag är en dålig människa. Haha.

2009-09-30 @ 11:33:11
URL: http://ambivalenta.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0