Casting, hockey, fotboll och kycklingvingar

2009-09-17 | 02:05:16

Castingen gick nog bra. Den var för Catharina och Johan, som klippt mig för C-book två gånger tidigare, så de vet ju redan vem jag är. Nu får vi väl se vad som händer. Jag kommer iaf inte göra något för nästa bok eftersom jag redan ska vara med i den. Vi gjorde klippningen och plåtningen i våras men eftersom jag varit med i boken säsongen innan valde de att istället lägga mina bilder i nästa bok, som kommer ut i början av nästa år. Jobbigt att behöva vänta ett helt år innan bilderna kommer när man är nyfiken på hur det blev!

På Media Markt köpte jag "Stardust" och "Into the wild". Marcus ville köpa ett Playstation 3 men de var slut. Å andra sidan var spelet som han ville köpa till också slut och skulle inte komma in förrän i början av oktober, så då kan det ju lika gärna vänta. Sedan åkte vi till O´Learys på Entré och kollade både på hockey (AIK-MIF) och fotboll (Inter-Barcelona). Jag käkade chicken wings som var så starka att jag höll på att självantända, herregud det borde vara förbjudet att servera mat som är så stark att den får allt annat att smaka illa.

Nu ska jag sova för alldeles för tidigt imorgon är det min tur att ta hand om varorna på jobb. Ojoj så roligt!


Kommentarer
Postat av: ems

hej! trillade in på din blogg bara sådär, såg att du också varit med i c-book min lillebror var med i våras & även med på någon live styling show med johan. :) världen är liten! hehe

2009-09-20 @ 21:35:44
URL: http://emzhe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0