Ledig!

2009-09-16 | 13:20:23

Idag är jag ledig. Och i vanlig ordning har jag sovit alldeles för länge. Till klockan nu. Typ. Och jag som tänkt att jag skulle vara en hurtbulle bara för att jag hade tid över! Mission impossible. Marcus är iaf hemma om ungefär en halvtimme, så sätter jag igång nu så hinner jag göra min pilates innan han kommer hem. Sen ska vi ut och springa.

I eftermiddag har jag en casting på agenturen och sedan ska vi till Media Markt och se om vi kan hitta några roliga filmer billigt billigt. Sedan är det både fotboll och hockey som gäller. Fördelen är att vi ska sitta på en pub vilket innebär pubmat och cider för min del. Då står jag nog ut.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0