Iittalafynd

2009-09-02 | 00:04:51



Jag är medlem i MyIittala och fick ett mail som berättade att om man handlade något i augusti skulle man få en present på köpet. Så jag slog två flugor i en smäll: jag köpte ett litet paket med två fina Kivi-ljuslyktor (en äppelgrön och en klar genomskinlig), som jag spanat på länge, för bara 129 kronor och fick med en sandfärgad Aalto ljuslykta. De billigaste Kivisarna kostar egentligen 89 kronor styck och Aalton kostar 149. Med andra ord: två fynd i ett! Mycket nöjd.

Idag har jag secondhandspanat med Sofia och sedan scoutat i Beijerspark med en massa små miniorer. Nu ska jag sova, imorgon är jag ledig men upptagen.

Bild.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0