Patrik Swayze död

2009-09-15 | 22:38:25

Patrik Swayze är död. Och jag som inte ens sett Dirty Dancing! Eller ja, bitar har jag ju sett, så det är ju möjligt att det blir en hel film av det om man lägger ihop det. Jag är iaf inte speciellt förvånad över "nyheten". För ungefär ett år sedan läste jag i en artikel i aftonbladet att Swayze fått cancer och, enligt honom själv, besegrat den som genom ett mirakel. När jag sedan läste vidare på andra sidor runt om på nätet hittade jag ett uttalande från honom som i princip gick ut på att han var osårbar och inte kunde dö, blablabla, och därför gjorde det inget att han fotsatte att suga i sig en sådär 40 cigaretter om dagen. Smart. Fast kanske inte helt sant. Att han sagt så alltså. Tidningarna tycker ju om att lägga till och dra ifrån. Men han borde verkligen slutat röka och inte synts på bilder stup i kvarten med en cigg i mungipan. Thats not a way to fight cancer. INTE coolt.


Kommentarer
Postat av: JENNY HSU ♥

Åh. :( Men han var riktigt jävla het.

2009-09-16 @ 15:46:51
URL: http://yannii.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0