Med en svans..

2010-08-31 | 01:24:14

I veckan ska jag göra visningar för "Studio 1969" så därför har jag blivit klippt och färgad både i fredags och i söndags. Eftersom de vill att jag ska ha samma frisyr som jag hade sist vi plåtade för C-book så var det ett himla fixande och klippande och jämförande, såklart. Men så blev det också himla bra. I fredags blev det inte riktigt kort nog så jag fick komma tillbaka en runda till i söndags. Dessutom tyckte Johan att det skulle vara roligt att spara en liten "svans" bak i nacken eftersom frisörerna som kommer för att titta på visningen kommer tycka det är jätteroligt. Själv var jag inte riktigt lika road från början och han fick lova att klippa bort den så fort visningarna är gjorda. Fast nu börjar jag faktiskt bli lite fäst vid den lilla svansetippen.. Haha.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0