Visning Studio 1969

2010-08-31 | 22:25:17

Det första jag gjorde när jag kom hem ikväll var att hoppa rakt in i duschen. Hår innanför tröjan, hår i ansiktet, hår hår hår överallt! Så klart blev det ytterligare lite klippning och färgning idag. Sedan var det mest vänta som gällde. Vi roade oss "backstage" med att spela kort och äta kakor. Vem säger att modeller inte äter? När det väl var min tur att "visa upp mig" gick det så snabbt att jag knappt hann med. Jag fick sitta fint i stolen medan Johan fixade och trixade, visade lite produkter och något filmklipp. Sedan var det nästas tur och jag kunde gå. I slutet fick vi gå in alla tillsammans så att frisörerna kunde ta kort och titta närmare på frisyrerna. Och imorgon är det dags igen. Då ska jag försöka ta lite bilder också, för idag låg kameran alldeles ensam och bortglömd i väskan.

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0