Fyra bröstvårtor?

2010-02-11 | 12:15:15

Jag kan inte komma fram till vad jag ska göra med mitt liv. Men det känns som att det kanske är dags att bestämma sig för något iaf. Plugga eller inte plugga, resa eller inte resa, stanna i säkerheten eller hoppa ut i det okända? Jag funderar och funderar och tror att jag kommer fram till både det ena och det andra. Sedan ska man ju "bara" ta tag i saker och ting också. Och det är inte det lättaste alltid. Hjälp!

Inatt har jag sovit oroligt efter att ha läst alldeles för många artiklar om bloggerskan Kissies bröstförstoring innan jag gick och la mig igår kväll. Drömde att jag själv förstorade brösten och vaknade upp med fyra nipples. Inte så trevligt kanske. Helt galet att det kan vara en större nyhet för vissa än katastrofen på Haiti. Det är en sjuk värld vi lever i.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0