Min vän Gunde Svan

2010-02-09 | 23:13:02



Ikväll har vi sett "Vinterspelen" och jag måste säga att jag blev positivt överraskad. Förutom att de faktiskt lyckats få ihop riktigt roliga deltagare har de ju lyckats få tag i den perfekta programledaren. Jag skulle vilja bli kompis med Gunde Svan. Ta en fika då och då. Han verkar vara precis sådär skön som han är på tv, inga som helst problem med att bjuda lite på sig själv. Tänk bara "Fångarna på fortet" utan Gunde. Not the same. Det är lite svårt att tänka sig honom som tränare för skidlandslaget, men å andra sidan: med en sådan tränare måste det vara sjukt kul att åka skidor, jämt.

Nu ska vi se "The usual suspects"

Bildkälla.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0