Bygga en helikopter av en kotte + tältspik?

2010-01-15 | 01:51:56


Här sitter vi mitt i natta och tittar på Macgyver. När vi egentligen borde sova. Marcus berättade precis att han hört om någon tjej som gjort det till sitt projektarbete att testa ett antal av Macgyvers uppfinningar och se om de verkligen fungerade. Slutsats: i teorin men inte lika mycket i praktiken. Vem bryr sig, det ser ju iaf ballt ut på tv?!

Jag undrar hur många gånger min mor tackat tv-gudarna för att detta program existerar? När jag var liten var detta nämligen ett mycket enkelt sätt att få lugn och ro i sisådar 35 minuter. Hon behövde bara ropa "Nu börjar Macgyver!" så satt vi där så fint i fåtöljen, min bror och jag. Simpla knep är oftast de mest effektiva.

Bildkälla.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0