Dagens räv

2010-01-05 | 00:49:25

Alltså, jag är ju inte mycket för det där med dagens outfit här på bloggen, men jag är bara så nöjd med mitt rävtröjefynd från Monki att jag är tvungen att visa upp den. So here it goes.



Strike a pose! Rosa + räv + tillräckligt långt att bara ha leggings till = LOVE

Förutom denna tröja och en klänning från samma butik har det inte blivit mer mellandagsreashoppande för min del. Vem orkar gå i butiker när man spenderar hela sina dagar i en ändå? Trängas och knuffas, lyssna på alla ungar som skriker, tanter som klagar och småtjejer som pratar om livets "väsentligheter". Tack men nej tack.


Lägg också speciellt märke till den söta tomten i bakgrunden. Den har vi fått av Marcus mamma i adventspresent. Jag visste inte ens att man fick såna - lyx! Bredvid står vår julbonsai. Barrar inte. Praktiskt.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0