Fel fel fel!

2010-01-28 | 22:59:00



Man skulle ju kunna tro att det är ganska easy-peasy att jobba i butik. Man står bara där i kassan och knäpper på lite knappar och viker lite kläder och stoppar i påsar. Ibland kanske man måste flytta lite på några byxor eller tömma ett provrum eller galga en och annan tröja.

Fel fel feeeel!

I helgen behövdes det lite ny färg på alla pelare och kanter så då fick jag leka målare. Idag har jag varit snickare. Skruvat ihop bord med skruvdragaren i högsta hugg och känt mig riktigt händig. Jomenvisst serru, I´m the next Martin Timell.

Nu ska jag plocka fram alla mina underställ och varma strumpor. Imorgon bär det av till Zell am see och en veckas skidåkning med grabbarna. Wiho!


Kommentarer
Postat av: Mattias Göteborgaren

haha åå magnus o brasse nu blev ja nästan lite nostalgiskh är gud så bra det va..

2010-01-30 @ 11:41:10
URL: http://agedim915.blogspot.com/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0