Mitt tolvslag

2010-01-03 | 13:29:03

Man skulle kunna tro att det allra bästa med vårt nyårsfirande var kräftstjärtsmackan eller huvudrätten eller kladdkakan till efterrätt. Men så var det inte. Det allra bästa med min nyårsafton var faktiskt tolvslaget. Mest för att alla var så glada och för att så många av mina vänner var där. Och alla kramar. Jag gillar kramar.







Sen att jag var mycket nära att bli sprängd i luften när den här raketen landade en och en halv meter till vänster om mig, ja det ser jag som en liten parentes. Inget som fick störa resten av kvällen liksom.





Sista bilden är ungefär en halv sekund innan jag inser att den gigantiska raketen landat precis brevid mig och jag funderar på om min kappa har tagit eld.. Killen med ciggen låg mest och spelade cool och mumlade "Tjugo meter, HA! Pffft, tjugo meter, hahahaha!" Typ.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0