Midsommar och sedan Tunisien

2010-06-25 | 12:13:52

Nu har vi packat och städat och fixat och trixat och snart åker vi ut till Gustav´s hus utanför Svedala där vi ska fira midsommarafton hela dagen och hela natten. Klockan 04.00 har vi en taxi bokad som ska ta oss mot Danmark och Kastrup. Sedan har vi 3 timmar och 20 minuter på flygplan att se fram emot, följt av 1 timme och 30 minuter på en (jag gör en kvalificerad gissning här) varm och svettig buss, sedan är vi äntligen framme på hotellet i Tunisien, lagom till frukost. Kan inte bli bättre!

Nu tittar jag på "Lotta på Bråkmakargatan" som ska knycka en cykel och väntar på min skjuts. Och ute skiner solen. Fina grejer!


Kommentarer
Postat av: Catta

Hej Sandy.

Till Tunisien, vart? Vi har också bokat resa dit, den siste september far vi. Vi ska till Hammamet.

Jag är så nyfiken, du får gärna berätta var ni var och hur du tyckte om det :)

Om du vill får du gärna svara på mail för det är inte många som vet att vi ska dit än :)

Hoppas ni hade super.

Kram

2010-07-10 @ 13:40:00
URL: http://www.wodzan.blogspot.com

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0