Sol Snäckor Sudoku

2010-06-24 | 14:50:05



Idag vaknade vi redan klockan nio av att det knackade på dörren. Det var en kille som skulle laga en av persiennerna. Efter lite borrande var jag definitivt vaken så det vara bara till att gå upp. Först frukost och sedan har jag legat i solen ett par timmar och löst sudoku. Marcus orkar inte eftersom vi åker till Tunisien på lördag för att, som han säger, "sola konstant i en vecka" så han hänger inne vid tvn eller stökar runt med andra saker. Men jag som är en blekfis får nog grunda lite för att överhuvudtaget få en bränna. Eller inte bränna mig. Vilket som.

Sedan tog vi en promenad ner till stranden för att Zidane (vovven) skulle få bada. Jag passade på att plocka på mig lite bordsdekorationer tills imorgon. Jag har aldrig sett så mycket snäckor på en gång som här nere på stranden tror jag!
Nu är vi tillbaka och har precis ätit jordgubbar till lunch.
Med andra ord lever vi bara riktigt skönt semesterliv. Härligt!


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0