Loppisfynd till bokhyllan

2010-03-17 | 14:03:05



Hela helgen stod jag på loppis och sålde prylar för scouternas räkning. Såklart kunde jag inte låta bli att fynda lite åt mig själv och detta är bokskörden för den här gången. Bättre än bokrean. Och billigare.

Inte så otippat var Marcus kommentar ungefär "men du, tycker du inte det räcker med böcker i bokhyllan redan?" Har fått lova att sätta upp lite på vinden om han tycker det blir för mycket. Jag brukar dock kunna lösa det på ett eller annat sätt. Jag är duktig på att få plats med mycket saker på liten plats..

Lägg också märke till den underbara engelska tekoppen som jag redan invigt med grönt te. Fiiin!

Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0