Plåtning tomorrow

2010-03-19 | 00:16:25

Imorgon har jag tagit LEDIGT, tänk vilken lyx, och på en fredag och allt! Detta för att vara med på en plåtning som sötaste Frida frågade om jag kunde tänka mig att ställa upp på. Jomenvisst kan jag tänka mig det sa jag. Så imorgon ska jag plåtas utomhus tillsammans med ett upcoming rock(?)band och kläder från L´ecole National. Spännande.

Ikväll har det varit hockey. Och sedan sporten. Men jag har varit ganska nöjd ändå och bara legat på soffan och läst i godan ro. Om det är något som gör att man känner sig trött i tid så är det läsning. Tv fungerar inte alls lika bra, där kan jag bli sittande halva natten utan några som helst problem. Men efter några timmar försjunken i en bok känns det riktigt välbehövligt att sova lite.

Ska bara läsa ut boken först..


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0