Våren är här!

2010-03-24 | 16:28:38



Idag är våren här!
Så är det. Idag är första riktiga vårdagen 2010 och från och med nu blir det bara varmare och soligare. Ingen mera snö och inget mera slask, bara sol, knoppar och små blommor i rabatterna. Så är det för det har jag bestämt. Och jag firade naturligtvis med att bära mina nya skor ihop med min vårjacka både till och från jobb och frös inte ett enda dugg, inte ens lite!

Ikväll är Marcus ute på lajbans i Lund tillsammans med gruppen han pluggat ihop med de senaste veckorna. De är äntligen klara och har redovisat sitt arbete. Jag har en känsla av att de tänker fira rejält så jag är rätt nöjd med att han inte kommer hem och väcker mig inatt faktiskt. Jag ska nog lyckas spendera eftermiddagen och kvällen på något vettigt sätt. Träna, läsa, fri tillgång till både dator och tv. Inte helt fel. Och framförallt ska jag inte se en enda minut sport eller sportresultat eller text-tv på hela kvällen. Naaajs!

 


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0