Hurtbullen is back

2010-05-07 | 09:30:30

Okej. Förra veckan var jag väldigt o-hurtig. Alex har nämligen landat i Sverige igen och det innebär allt som oftast att man festar lite, hänger lite här och där och mest kanske på Lilla Torg eller Möllan. Med andra ord blev det en och annan öl/cider förra veckan. Och lite latmaskande i solen. Gärna på en filt i en park och i sällskap av Sofia. Mys.

Så den här veckan tänkte jag vara extra hurtig. Från noll gånger spring i parken förra veckan tänkte jag mig fem gånger den här veckan. Hittills har jag hunnit med tre så det är väl ändå godkänt även om jag skulle få för mig att vara lite lat i helgen. Idag hinner jag inte för jag ska jobba hela dagen. Skoj. Sedan blir det förhoppningsvis lite mys, mat och partajj ikväll. Desto härligare!


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0