Vad är det för en dag....

2010-05-19 | 23:44:37

Är det en vanlig dag? Nä det är ingen vanlig dag för det är Sandras födelsedag, hurra hurra hurra!!

Och vilken underbar födelsedag jag har haft! Först födelsedagspuss direkt på morgonen av älsklingen innan han sprang iväg till skolan och sedan blev jag väckt av morbror Petter som sjöng en liten truddelutt i telefonen. Sedan har det bara byggts på. På jobb sjöng de inte mindre än två gånger för mig och jag fick ett fint armband från "Baglady" i present. När jag kom hem låg det massor av post i brevlådan och bäst av allt var födelsedagsteckningar från sötaste kidsen i Ekeby. Sedan kom Marcus hem och drog iväg med mig till Hemköp och jag borde nog ha anat att det osade katt när han upprepade det mesta flera gånger och väldigt högt i trappen på vägen ner. När vi kom hem igen var lägenheten full med ballonger och på bordet stod en tårta. Och i sovrummet gömde sig Alicja och Yasemin, mina sötaste små fisar! Så här har vi suttit hela kvällen och förnöjt mumsat på både tårta och ostar medan vi tittat på "Grey´s Anatomy" och "True Blood". 





Fast jag tjuvstartade faktiskt födelsedagen lite redan igår, för när jag slutade på jobb stod Marcus utanför med en fin, röd cykel till mig. En riktigt söt liten tantcykel som inte alls är inställd efter mina långa ben, men jag älskar den redan! Känner mig sjukt cool när jag susar fram på den.


Kommentarer

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0