Längta bort?

2010-11-24 | 13:51:40

Okej, jag bad om snö och snö fick jag. Fast jag längtar mest tillbaka till Paris och soliga höstdagar. Aldrig är man nöjd..

Simningen med barnen igår gick hur bra som helst. De skulle simma 200 meter och visa att de kunde dyka från kanten och de var så duktiga så! Sedan fick de leka fritt. Väldigt uppskattat både från små-scouterna och stor-scouterna kan jag tala om. Jag tror vi busade minst lika mycket som de gjorde. Direkt efter var det flera stycken som undrade om vi inte kunde gå dit igen - det kan man väl kalla lyckat om något!

Kommentarer
Postat av: Frida H

Ja, snön är så efterlängtad! Speciellt mysigt är det nu när man sitter här inomhus med lite svag belysning, Adam leker i bakgrunden, jag har min kaffekopp i handen och tittar ut. Det är nästan så man gråter av lycka. Så otroligt rogivande, tryggt och mysigt! Dock ignorerar jag alla agressiva flyttkartonger och prasslande kassar och påsar..

2010-11-25 @ 17:01:55
URL: http://livingdeluxe.blogg.se/

Lämna en hälsning:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0